Lisätty ostoskoriin
Lisätty ostoskoriin
Siirry ostoskoriin

KORONAVIRUSPÄIVITYS

Koronavirus on saatu Suomessa hallintaan hyvin ja viranomaiset suunnittelevat yhteiskunnan avaamista asteittain. Samaan aikaa näyttää todennäköiseltä, että tulemme toimimaan ympäristössä, jossa koronavirus on läsnä vielä pitkälle tulevaisuuteen.

On varmasti sanomattakin selvää, että henkilöstöjemme hyvinvointi on edelleen tärkein prioriteettimme.

Aloitimme oman toimintamme osalta laajat toimet koronaviruksen leviämisen estämiseksi maaliskuussa ja jatkamme niitä edelleen. Tämä on tarkoittanut yrityksessämme etätyötä kaikille, joille se vain suinkin on mahdollista sekä merkittäviä muutoksia työn toteuttamiseen myös niille, joille etätyö ei ole mahdollisuus. Koko henkilöstömme on töissä ja tavoitettavissa kuten tähänkin asti.

Vaikka tällä hetkellä näyttääkin siltä, että tulemme jatkamaan etätyötä kesälomiin saakka, olemme valmistautuneet palaamaan toimimaan pienemmällä sosiaalisella etäisyydellä myös koronaviruksen ollessa edelleen läsnä ympäristössämme. Samalla olemme valmistelleet tapoja tukea kumppaneitamme mahdollisimman hyvin ja pitkäjänteisesti. Account Managerimme ovat valmiita tapaamaan teitä myös kasvokkain aina, kun se voidaan toteuttaa molemmille osapuolille turvallisesti.

Viruksen akuutin vaiheen aikana olemme tarjonneet kaikille ilmaisen rahdin perustoimituksiin kaikista kanavista tukeaksemme toimintaa sosiaalista etäisyyttä ylläpitäen. Tulemme nyt siirtymään malliin, jossa pystymme tukemaan turvallista toimintaanne (minimaalinen poistumisen tarve työmaalta tuotteiden hankkimiseksi) myös tilanteen jatkuessa pitempään.

Touko- ja kesäkuussa kaikki SMART -rahtipalvelun tilanneet asiakkaat tulevat saamaan palvelun 2 kuukauden arvoa vastaavan hyvityksen Hilti-tililleen (palvelu laskutetaan normaalisti, hyvitys käytettävissä vapaasti). Näin tarjoamme SMART -asiakkaille mahdollisuuden kustannustehokkaisiin toimituksiin niin kesän aikana kuin jatkossakin. SMART Premium -asiakkaille tämä sisältää myös lisäpalvelut. Samalla yleinen perustoimitusten rahtivapaus päättyy 22.5.2020. Asiakkaille, jotka ovat jo nyt Hilti Smart -palvelun piirissä, tulemme hyvittämään kuukausiveloitukset automaattisesti kuukausi kerrallaan takautuvasti elokuun alkuun asti.

Kuljetuskumppanimme ovat muuttaneet toimitustapaansa niin, että toimituksista syntyy minimaalinen riski tartunnalle. Voit näin asioida kanssamme kaikissa kanavissa täysin ilman liikkumista työmaalta/toimistolta/kotitoimistolta ja minimoida henkilöstön altistumisen tartunnalle.

 

Jyrki Martikainen
Toimitusjohtaja, Hilti (Suomi) Oy

15.5.2020

 
 
 
Hilti blog

Hilti Blogi

Päivitämme tätä sivua sitä mukaan kun uutta tietoa tai uusia toimintatapoja tulee liittyen koronavirukseen. Pysyäksesi ajantasalla rakennusalan uutisista, uutuuksista ja palveluistamme, suosittelemme tutustumaan mielenkiintoisiin blogeihimme!

Tutustu Hiltin blogeihin

Jaa

Mukautamme toimintaamme tilanteen mukaan Lue uusin koronavirustiedotteemme

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä