Hilti Huoltopalvelu: 3 päivää tai ilmainen

Aapo Ilola kertoo, kuinka Hilti onnistuu toteuttamaan lupauksensa

3 päivää tai ilmainen

Please enter alternative text here (optional)

Olen Aapo Ilola ja vastaan Suomen huoltopalveluista. Haluan tässä ensimmäisessä blogissani kertoa, mikä Hiltin huoltopalvelussa on niin erityistä.

Otetaan esimerkkinä autosi. Vaikka useimmat huolehtivat autojensa vakuutuksista, onnettomuuksia ja rikkoutumisia valitettavasti sattuu silloin tällöin. Pahinta on, että autoon tulee vika yleensä vasta takuuajan päätyttyä, ja sen korjaaminen voi silloin olla hintavaa. Tämä ei onneksi pidä paikkaansa Hiltin työkalujen kohdalla. Hilti tarjoaa työkaluille ilmaiset huollot jopa kahden vuoden ajan, joka tunnetaan nimellä ”kuluton aika”. Tuona aikana Hilti kerää, huoltaa ja palauttaa työkalut tavallisesti kolmen päivän kuluessa. Kuulostaa hyvältä toistaiseksi. Mietit kuitenkin varmaan, mitä tuon kahden vuoden kuluttoman jakson jälkeen tapahtuu? Hilti on ajatellut myös sitä.

Työkalun takuuajan päätyttyä Hilti tarjoaa ’3 päivää tai ilmainen’ -palvelun. Kyseessä on lupaus palauttaa laite kolmessa päivässä koskien veloitettavia korjauksia - jos emme pysty toimittamaan ajoissa, huolto on ilmainen. Kuten nimestä voi päätellä, työkalun rikkoutuessa Hilti takaa 3 päivän huoltopalvelun tai korjaus on asiakkaalle ilmainen. Itse asiassa työkalu huolletaan yhdessä päivässä. Muut kaksi päivää ovat noutoa ja palautusta varten. Tämä saattaa kuulostaa helpolta. Kuitenkin tuon kolmen päivän aikana laaditaan huoltoaikataulu, työkalu noudetaan, se toimitetaan huoltokeskukseen, avataan tarkistusta varten, osat vaihdetaan tai korjataan, työkalu kootaan, testatataan, uudelleen testataan, puhdistetaan, pakataan, toimitetaan palautusta varten ja paljon muuta... Vieläkö kuullostaa helpolta? Ehkä ei. Me Hiltillä kuitenkin ajattelemme, että mahdollisuuksien rajat voidaan ylittää - emmekä siksi usko, että 3 päivää tai ilmainen -huoltopalvelu voisi koskaan onnistua kilpailijoiltamme.

Miksi tämä palvelu on niin erityinen?

Työkalun rikkoutuminen voi aiheuttaa stressiä. Ensinnäkin se aiheuttaa seisokkeja työmaalla ja viivästyttää projektin aikataulua, mikä jo sinänsä on turhauttavaa. Toiseksi työkalua koskevat tiedot on selvitettävä ennen huoltopyynnön tekemistä. Lopuksi työkalun huolto ja lähettäminen korjauspalveluun maksavat. Hiltin ansiosta tämä huolenaihe poistuu, sillä me tiedämme, että aika on rahaa ja aika on meille kaikille tärkeää! 

Huoltopalvelun edut

Please enter alternative text here (optional)

Huoltopalvelumme tarjoaa lukuisia etuja, jotka parantavat tuottavuutta ja kannattavuutta. Selkeyden vuoksi erittelen ne tässä ajan ja kustannusten mukaan.

Aika: Aika on arvokasta ja viivästykset hidastavat töitä. Aika ei odota, eikä Hilti ole koskaan myöhässä, ainakaan melkein! 

  • Kolmen päivän enimmäisaika: Työkalut ovat yksi työmaan tärkeimmistä resursseista, ja jos kysymyksessä on vain 3 päivää - on paljon muita töitä, joihin työntekijät voivat keskittyä. Onko kolme päivää liian pitkä aika? Hiltillä on palvelu, joka tarjoaa lainatyökalun ilmaiseksi. Sinun ei tarvitse odottaa edes kolmea päivää päästääksesi jatkamaan työtäsi!
  • Nouto ja palautus: Sinun ei tarvitse huolehtia työkalun kuljetuksesta ja noudosta. Riittää, kun soitat Hiltille, joka huolehtii työkalun noudosta ja palautuksesta sekä kustannuksista. Kun soitat Hiltille, puheluusi vastataan keskimäärin 10 sekunnissa, ja voit keskustella oikean ihmisen eikä robotin kanssa.
  • Älä turhaan hae ostotilauksesi tietoja: Työkalun rikkoutuessa ostotosite on useimmiten haettava sähköpostista viitenumeron löytämiseksi. Hiltin työkaluissa oleva sarjanumero taas riittää huoltopyynnön tekemiseen. Työkalua ei siis ole tarpeen rekisteröidä takuun hyödyntämiseksi.
  • Ei huoltotarjousta: Tarjouksen laatiminen työkalun huollolle voi kestää monta päivää, sillä työkalu on ensin avattava ja tutkitttava. Hiltillä huollolle on määritelty hintakatto, joten voit lähettää työkalun korjauspalveluun murehtimatta sen kustannuksista.

Kustannukset: Monet palvelut eivät ole suoraan nähtävissä, mutta ne vaikuttavat merkittävästi kannattavuuteesi. Katso, kuinka tärkeä rooli Hiltin Huoltopalvelulla on yhtiösi tulokseen.

  • Valmistusvirheet: Hiltin työkaluissa ilmenee hyvin harvoin valmistusvikoja, mutta jos näin käy, Hilti tarjoaa elinikäisen takuun valmistusvirheiden varalta.
  • ”Kuluttoman ajan” huoltotakuu: Takuu on voimassa kaksi vuotta, ja se on paras omassa luokassaan, sillä se kattaa kuluneet ja rikkoutuneet työkalut, akut ja laturit.
  • Huollon hintakatto: Kuluttoman huoltotakuuajan päätyttyä Hilti asettaa kaikille tuleville huolloille hintakaton, joka vastaa 40 % vastaavan laitteen perusmyyntihinnasta. Näin asiakkaan ei tarvitse kantaa huolta korkeista huoltokustannuksista.
  • Huollon laatu: Viettäisit varmasti unettomia öitä, jos olisit hiljattain maksanut työkalun huollosta ja se rikkoutuisi uudelleen? Jos työkalusi menee rikki kolmen kuukauden sisällä maksamasi huollon jälkeen, Hilti tarjoaa seuraavan huollon ilmaiseksi.

Uskomme, että olet iloisesti yllättynyt Hiltin työkalujen sisältämästä palvelusta.

Meille Hiltillä yrityksesi menestys on tärkeää. Menetetyn ajan ja työkalujen huoltokustannusten minimointia pidetään kahtena tärkeimpänä tekijänä, jotka vaikuttavat työkalujen jälkimarkkinapalvelun toimivuuteen. Olen varma, että Hilti tarjoaa luokkansa parhaan palvelun - yli 95 %:ssa tapauksista työkalut huolletaan kolmessa työpäivässä. Niissä harvoissa tapauksissa, joissa tämä ei onnistu, ainakin tiedät, että korjauksesi on ilmainen!  

Jaa

Käytämme evästeitä tehdäksemme sivustamme entistä paremman.

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä