Tutustu Hiltin työntekijöihin

Vuoden 2017 ja 2018 Kuukauden hiltiläiset

2018 huhtikuun hiltiläinen: Jorma Seppänen

Please enter alternative text here (optional)

Olen saanut tehdä hommia Hiltillä jo reilut 22 vuotta ja tällä hetkellä toimin insinööriosaston kehityspäällikön tehtävässä. Aiemmin olen työskennellyt useissa eri rooleissa mm myynti-, markkinointi-, asiantuntija-, projektinjohto- ja esimiestehtävissä. 

Parasta Hiltillä työskentelyssä on huikeat työkaverit, jotka ovat sekä osaavia ammattilaisia että hienoja ihmisiä. Lisäksi suurta iloa on tuottanut Hiltin aito panostus ihmisten kehittämiseen sekä yksilön kulloisessakin roolissa että kohti seuraavaa työtehtävää. Jatkuva, säännöllinen yhteistyö kansainvälisten kolleegoiden kanssa tuntuu etuoikeudelta, josta koen kiitollisuutta.

Normaali työpäiväni pitää sisällään uusien liiketoimintamahdollisuuksien kehittämistä, yhteistyötä erilaisten vaikuttajatahojen ja suunnittelijoiden kanssa sekä uusien tiimijäsenten valmennusta.

Eniten positiivista palautetta saan suunnittelijoilta ja muilta vaikuttajilta Hiltin insinööripalveluista ja teknisestä tuesta. Heille erityisen tärkeää on luotettavat palvelumme, joiden avulla he saavat nopeasti vastaukset heitä askarruttaviin kysymyksiin. Tämä mahdollistaa heidän tehokkaan ja menestyksekkään työskentelyn omissa tehtävissään.

 

2018 maaliskuun hiltiläinen: Mikko Turunen

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt Hiltillä pian 6 vuotta ja tällä hetkellä työskentelen Aluejohtajana ja esimiehenä myyntitiimilleni. Ennen nykyistä rooliani olen työskennellyt teknisenä myyjänä vastaten isojen rakennusliikkeiden asiakkuuksista Keski-Suomen alueella sekä toimialaspesialistina vastaten konevuokraamoasiakkuuksista Itä-Suomen alueella.

Parasta Hiltillä työskentelyssä ja samalla parasta työssäni ovat loistavat työtoverit ja erinomainen tiimihenki. Lisäksi minulle tärkeää on se, että tuotteemme ja palvelumme ovat laadukkaita ja voin olla ylpeä saadessani myydä niitä.

Normaali työpäiväni koostuu asiakaskäynneistä ja tiimini tukemisesta heidän työssään. Olen usein mukana alueeni tärkeimpiä asiakkaita tavatessamme ja lisäksi hinnoittelun ohjaaminen ja tiimin osaamisen kehittäminen ovat tärkeä osa työpäivääni.

Suosikki Hilti-tuotteeni on PR 30-HVS A12 -tasolaser. Se on kestävyydeltään ja helppokäyttöisyydeltään vertaansa vailla ja asiakkailta saatu palaute on aina ensiluokkaista!

 

2018 HELMIKUUN HILTILÄINEN: JAMES DOCKERY

Please enter alternative text here (optional)

 

Aloitin työskentelyn Hiltin päävarastolla vuonna 2008 ja kun Hilti sitten ulkoisti varastopalvelunsa, siirryin siinä samalla uuden yrityksen palvelukseen. Mutta jonkin ajan kuluttua huomasin, että kaipasin Hiltiä ja sen kulttuuria ja ihmisiä. Kokeilin töitä muutamassa eri yrityksessä, mutta ne eivät vain olleet yhtä mielenkiintoisia ja niiden työskentely-ympäristöissä oli selviä puutteita Hiltiin verrattuna. Joten yhtenä päivänä suuntasi takaisin Hiltille tiedustelemaan, olisiko minulle tarjolle töitä. Ja kyllä, sain samantien paikan Hiltin huollosta, jossa työskentelen edelleen.

Aluksi työskentelin työkalujen vastaanotossa ja nykyään toimin huoltomekaanikkona vastuullani katkaisu- ja hiontatyökalut. Työympäristömme on hieno sekoitus eri kulttuureita ja ihmisiä eri taustoista. On hienoa päästä työskentelemään näiden ihmisten kanssa joka päivä ja tehdä tärkeää työtä, jolla on oikeasti merkitystä. Vanhana koripalloilijana pidän erityisesti tiimityöskentelystä ja tiimini merkitsee minulle paljon ja saamme hienoja tuloksia aikaan. Parasta Hiltissä on mielestäni ympäri Suomen olevat Account Managerimme. He tekevät hienoa työtä kohdaten joka päivä lukuisia asiakkaita, kertoen tuotteistamme ja auttaen asiakkaita heidän projekteissaan. He ovat kuin yrityksemme sormenpäät, jotka koskettavat asiakasrajapintaa ja me muu organisaatio olemme kämmenenä tukemassa. Tietysti myös meidän 3 päivän huoltolupas on loistava! On hienoa olla mukana toimittamassa tätä lupausta asiakkaille, koska eihän sitä voisi huonompaa palvelua odottaakaan alan parhailta työkaluilta.
 

 

2018 tammikuun hiltiläinen: Asta Häkkinen

Please enter alternative text here (optional)

Aloitin Hiltin asiakaspalvelussa reilut 9 vuotta sitten ja sen jälkeen toimin johdon assistenttina, mutta nyt viimeiset 7 vuotta olen toiminut brändin ja viestinnän parissa. Viime vuoden alussa otin vastuulleni puhtaasti vain digitaalisen markkinoinin, joka pitää sisällään sosiaalisen median, sähköpostimarkkinoinnin, videot ja nettisivut. Olemme aktiivisia niin somessa, netissä kuin meilien lähettäjänäkin, joten puuhaa kyllä riittää.

On hienoa päästä työskentelemään joka päivä loistavien työkavereiden kanssa yrityksessä, joka oikeasti arvostaa työntekijöitään, ja lisäksi työskentely premium-brändin parissa tekee työstä hyvin mielenkiintoista.

Hiltin tuotteet ovat vertaansa vaille mutta meillä on myös monia hienoja palveluita helpottamaan rakennusalan arkea, kuten supernopea Huoltopalvelumme, laadukkaat Insinööripalvelumme sekä Hilti ON!Track Kalustonhallintaratkaisu. 

 

2017 helmikuun hiltiläinen: Mikko Ihanamäki

Please enter alternative text here (optional)

Työskentelen Hiltillä neljättä vuotta ja toimin mielenkiintoisten energiateollisuuden projektien parissa.

Työpäiviini kuuluu paljon mitoitusta, suunnittelutyötä ja työmaalla käyntejä. Energiateollisuuden projetit ovat isoja ja haastavia ja juuri se tekee tästä työstä hyvin mielenkiintoista ja samalla se on hyvin antoisaa.

Kutsumus raskaan teollisuuden pariin tulee osittain jo verenperintönä kotiseudultani Satakunnasta, Suomen teollistuneimmasta maakunnasta!

Suosikki Hilti-tuotteeni ei ole työkalu vaan tarjoamamme palvelut, kuten esim. Insinööripalvelut tai Huoltopalvelu, joista olen saanut paljon hyvää palautetta asiakkailtani.

2017 maaliskuun hiltiläinen: Katja Okkonen

Please enter alternative text here (optional)

Työskentelen Hiltillä yhdeksättä vuotta ja vastaan Hilti Myymälöiden markkinoinnista ja myynnistä kollegani kanssa.

Ihmiset ovat tehtävässäni tärkeässä roolissa ja pääsen työskentelemään mahtavan tiimin kanssa yhteiseen päämäärään pääsemiseksi. Tämä onkin työssäni parasta, me Hiltiläiset ja upeat asiakkaat. Normaaliin työpäivääni kuuluu esim. uuden myymäläkonseptimme suunnittelu ja lanseeraus, esimiestyötä ja tiimin myynninvalmentamista.

Suosikki Hilti tuotteita on monia, mutta parasta on se, että Hilti Myymälöissä pääsemme demoamaan asiakkaille oikeastaan mitä tuotetta vain – Tervetuloa siis Hilti Myymälään ja testaamaan vaikka huikeaa akkukonetuoteperhettämme!

2017 huhtikuun hiltiläinen: Henrik Salmelainen

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt 17 vuotta Hiltin Myyntipalvelussa ja olen edelleen joka aamu innoissani tullessani töihin! Työssäni on parasta loistava tiimihenki ja laadukkaat tuotteet, joiden myymisestä voin oikeasti tuntea ylpeyttä.

Hiltillä on myös hyvin selkeät arvot ja tavoitteet ja ne sopivat hyvin yhteen omien arvojeni kanssa. Työssäni vastaan asiakkaiden puheluihin ja sähköposteihin yli 12 000 kertaa vuodessa, mutta silti yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Toimin myös pääluottamusmiehenä ja vastaan tiimimme kehitystavoitteista ja niiden toteutumisesta.

Suosikkituotteeni on Hiltin panosnaulain DX 460 ja erityisesti uudesta Huoltopalvelustamme on hienoa kertoa asiakkaille, koska se saa heidät aina yllättymään positiivisesti ja toteamaan ”Voiko tuo olla edes totta!”.

2017 toukokuun hiltiläinen: Aapo Ilola

Please enter alternative text here (optional)

Aloitin Hiltillä vuonna 2007 keskuvaraston työnjohtajana ja vuodesta 2008 lähtien olen toiminut huollon päällikkönä. Parasta Hiltillä on mielestäni yrityskulttuuri sekä ilmapiiri, joka motivoi tulemaan töihin joka päivä.

Luotsaan loistavaa tiimiä ja nautin heidän kanssaan työskentelystä paljon. Jokainen työpäivä alkaa yhteisellä aamupalaverilla, jolloin käymme läpi tulokset ja päivän tärkeimmät aiheet. Tämän jälkeen työpäiväni täyttyy sähköposteista ja puhelinpalavereista sekä erilaisista projekteista, joilla saan kehitettyä toimintaamme entisestään.

Suosikkituotteeni on ehdottomasti uusi BX 3 akkunaulain! Se on täysin uudenlainen työkalu Hiltin tuoteportfoliossa ja se on osoittautunut erittäin luotettavaksi laitteeksi, jonka huollon tarve on todella vähäinen. Hiltin piikkaus- ja kombikoneet ovat asiakkaiden mieleen ja olen kuullut paljon hyvää myös insinööripalveluistamme.

2017 kesäkuun hiltiläinen: Matias Järnefelt

Please enter alternative text here (optional)

Aloitin 2013 Englannissa Hiltin myyntijohtajana ja sen jälkeen siirryin Suomeen toimitusjohtajaksi vuodesta 2015 alkaen. Pidän Hiltissä erityisesti siitä, että voin olla ylpeä yrityksestä, jossa työskentelen.

Työssäni on parasta se, että iso osa rooliani liittyy ihmisten kehittämiseen ja sen tukemiseen, että he voivat olla mahdollisimman menestyksekkäitä tehtävissään. Me Hiltillä uskomme, että kun työntekijämme kehittyvät myös yrityksemme kehittyy.

Työpäiväni ovat hyvin vaihtelevia tehtäväkentän laajuuden vuoksi, mutta pyrin priorisoimaan kolmea asiaa:
1) asiakkaiden tapaamista, oppiakseni miten voimme olla heille parempia kumppaneita,
2) aikaa Hiltiläisten kanssa, saadakseni heidän näkemyksen kehitysmahdollisuuksistamme
3) suuntamme kirkastamista.

Suosikkipalveluni on kalustonhallintaratkaisumme ON!Track.
Asiakkaillamme sitoutuu huomattavia pääomia laitteisiin ja materiaaleihin, ja usein niiden hallinnointi on tehotonta ja työlästä. ON!Track helpottaa tätä hallinnointia sekä tuo asiakkaillemme merkittäviä tuottavuushyötyjä. Ehkäpä eniten positiivista palautetta saan asiakkailtamme erinomaisesti toimivasta huoltopalvelustamme.

2017 heinäkuun hiltiläinen: Harri Koskinen

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt 2 vuotta Hiltillä kenttäinsinöörinä ja parasta työssäni on liikkuvuus, vapaus suunnitella oma työni ja mahdollisuus auttaa asiakasta löytämään ratkaisuja teknisiin ongelmiin.

Jokainen työpäivä on erilainen, mutta yleensä niihin sisältyy yhteistyötä asiakkaan kanssa joko toimistolla tai työmaalla tarjoten heille teknistä tukea.

Hiltin tuotteista ehdoton suosikkini on vetokoelaite! Vetokokeella pystymme todistamaan, kuinka paljon ankkurointituotteemme oikesti kestävät ja se saa aina asiakkaan suun loksahtamaan auki

2017 elokuun hiltiläinen: ANNE TIKKANEN

Please enter alternative text here (optional)

Aloitin Hiltillä vuonna 2005 Hiltin myymälässä ja 2011 siirryin tekniseksi myyjäksi kentälle. Tekemisen meininki ja hyvä yhteishenki ovat minulle tärkeitä asioita sekä laadukkaat tuotteet ja brändi luovat hienon pohjan työnteolle.

Parasta työssäni on asiakkaiden luottamuksen saavuttaminen ja onnistumisen fiilis kaupanteossa. Jokainen päivä on erilainen ja vaikka työpäivä on etukäteen suunniteltu, vastaan tulee aina paljon erikoisia ja nopeaa reagointia vaativia tilanteita. On hienoa tavata paljon erilaisia ihmisiä ja huomata, että kaikesta selviää oikealla asenteella ja hyvällä huumorintajulla.

Suosikkituotteeni on DX 460 -panosnaulain ja asiakkailta saan aina paljon hyvää palautetta lasereista ja piikkareista.

2017 syyskuun hiltiläinen: Mikko Nurmi

Please enter alternative text here (optional)

Tulin kesätöihin Hiltille 15 vuotta sitten ja täytyy todeta, että parhaalla on mukava olla töissä.

Vastaan Hiltin palokatkotuotteista ja toimin suoraan loppukäyttäjien sekä Hilti insinöörien ja myyntitiimien kanssa, joten työni on erittäin monipuolista ja haastavaa. Hiltin palokatkotuotteet ovat teknisesti ylivertaisia ja monipuolisia, joten tuotteiden parissa on erittäin mukava työskennellä.

Työni koostuu asiakkaiden tapaamisesta, koulutusten pitämisestä, tuotteisiin liittyvistä teknisistä asioista sekä uusien tuotteiden lanseeraamisesta. Olen myös aktiivisesti yhteydessä Hiltin globaaliin tiimiin, jotta voimme yhdessä kehittää entistä parempia tuotteita ja palveluita.

Mielenkiintoisimpia työtehtäviä ovat ongelmat työmailla, joissa ongelmat ovat yleensä hyvin moninaisia johtuen kohteen teknisistä ratkaisuista sekä työmaan erikoisvaateista. Suosikki tuotteeni on juuri lanseerattu valuun jätettävä putkipalokatko CFS-CID, joka vastaa työmaiden ongelmiin tiukojen aikataulujen kanssa. Tuotteella on tyypilliseen
Hilti -tapaan erittäin laaja ETA-hyväksyntä, joka tekee tuotteen käytöstä sujuvaa ja ennenkaikkea turvallista!

2017 lokakuun hiltiläinen: JUHANI FARIN

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt Hiltillä 2,5 vuotta, ensin Hilti Myymälässä sitten Account Managerina ja nyt Service & Software specialistina. Työssäni parasta on vapaus suunnitella omat työpäiväni ja kehittää omaa työtehtävääni.  Selkeät tavoitteet, motivoituneet kollegat ja tarjoamamme innovatiiset ratkaisut tarjoavat äärimmäisen inspiroivan työympäristön. Tämän parempaa motivaattoria jaksamiseen ja kehittymiseen saa hakea.

On vaikea määritellä tyypillinen työpäiväni, sillä jokainen päivä on niin erilainen ja se on rikkaus. Service & Software specialistina saan työskennellä Hiltin keihäänkärkiratkaisujen parissa. Päiviini kuuluu myyntiedustajien coachaamista, paljon asiakastapaamisia, ohjelmistojen käyttöönoton suunnittelua ja toteutusta sekä asiakkaan henkilökunnan koulutustilaisuuksia. Suosikkipalveluni on Hiltin On!Track kalustonhallintaratkaisu. Wau-kokemukset, joita palvelua käyttävät asiakkaat kertovat kokeneensa ovat työni suola.

Digitalisaatio tekee varovaista tuloaan perinteikkäälle alalle ja on äärimmäisen mielenkiintoista olla osa tätä digitaalista kehityksen aaltoa, joka muokkaa rakennusalan tulevaisuutta.

2017 marraskuun hiltiläinen: KARI SINKKONEN

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt Hiltillä 22 vuotta useissa eri tehtävissä. Ensimmäiset 20 vuotta työskentelin kentällä asiakkaiden parissa sekä myynnin esimiehen tehtävissä. Viimeiset kaksi vuotta olen toiminut uudessa roolissani kehitys- ja valmennuspäällikkönä sekä yrityskulttuurista vastaavana Sherpana.

On todella hienoa työskennellä voittavassa joukkueessa alan parhaiden ihmisten, tuotteiden ja palveluiden parissa. Hilti on tarjonnut urani aikana paljon haastavia työtehtäviä ja niiden kautta olen saanut mahdollisuuden itseni ja muiden kehittämiseen. Tällä hetkellä parasta työssäni onkin nähdä kouluttamieni ihmisten kehittyvän työtehtävissään ja sitä kautta auttaa heitä saavuttamaan tavoitteensa. Työpäiväni koostuvat myyntihenkilöiden ja myynnin esimiesten päivittäisestä tukemisesta ja kouluttamisesta sekä Hiltin yrityskulttuurin edistämisestä koko henkilökunnan keskuudessa. Jokainen työpäivä on erilainen, mutta erityisesti nyt kun palkkaamme paljon uusia ihmisiä taloon, on hienoa tavata joka päivä uusia ja innokkaita hiltiläisiä.

Hiltin tuotteet ja palvelut tuottavat oikeasti merkittäviä kustannussäästöjä asiakkaillemme ja erityinen suosikkini on Hilti ON!Track kalustonhallintaratkaisu. Tuotteista mielenkiintoisin on taas kesällä markkinoille tuotu uusi timanttiporauksen vedenkierrätysjärjestelmä DD-WMS 100.

2017 joulukuun hiltiläinen: VILLE JUNNOLA

Please enter alternative text here (optional)

Olen työskennellyt Hiltillä 5 vuotta. Ensimmäiset 2 vuotta työskentelin kenttäinsinöörinä myyden teknisiä ratkaisuja suunnittelijoille sekä tukemalla myyntiä kentällä. Tämä jälkeen siirryin isojen projektien pariin ja tällä hetkellä toimin projektitiimin vetäjänä.

On hienoa työskennellä Hiltillä alan parhaiden palvelujen, ohjelmistojen ja tuotteiden parissa. Parasta on osaavat työkaverit, mukava yhteishenki ja tekemisen meininki. Lisäksi olen saanut loistavan mahdollisuuden itseni, muiden ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Työni on erittäin mielenkiintoista, koska tiimini toimii vain isojen rakennusprojektien kuten esim. kauppakeskusten, sairaaloiden ja datakeskusten parissa. Työpäiväni kuluvatkin pääosin isojen ratkaisukauppojen parissa sekä oman tiimin tukemisessa. Suosikkituotteeni on MIQ-kiskojärjestelmä ja asiakkaamme arvostavat suuresti suunnittelupalvelujamme liittyen ratkaisukauppoihin.

Jaa

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä