Lisätty ostoskoriin
Lisätty ostoskoriin
Siirry ostoskoriin

Hilti Smart - Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu

Yksi hinta rahdille, rajaton määrän tilauksia

Hilti Smart

Uusi Hilti Smart Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu on tarkoitettu kaikille asiakkaillemme, jotka haluavat tehdä Hiltiltä ostamisesta mahdollisimman helppoa. Kyse on kuukausimaksusta, jonka maksamalla voi tilata tuotteita niin monta kertaa kuin haluaa ilman tilauskohtaisia rahtikuluja. Tuotetilauksia voi tehdä verkkokaupassa tai asiakaspalvelumme kautta vaikka joka päivä ja silti rahtimaksu on vain tietty, kiinteä summa kuukaudessa. 

Kuukausiveloitteisessa rahtipalvelussa on kaksi eri tasoa Standard ja Premium. Standard-taso kattaa kaikki yhden ja kahden päivän toimitukset sekä noudot myymälästä ja huoltonoudot. Premium-tasossa hintaan kuuluu lisänä vielä seuraavan päivän klo 9 aamutoimitukset. Myös rahdin kannalta hankalat 6m kiskot kuuluvat ilman lisäveloitusta molempiin hintatasoihin seuraavan päivän ja kahden päivän sisällä toimitettaviin lähetyksiin (katso alla oleva taulukko). 

Miksi vaihtaa Kuukausiveloitteiseen rahtipalveluun?

Edullista 

  • Maksat kuukaudessa vain tietyn summan ja vältyt yllätyksiltä
  • Rahtipalvelun piiriin kuuluvat kaikki tuotteet, jopa 6m kiskot

Joustavaa 

  • Valitse sinulle sopivin palvelu: Standard tai Premium
  • Standard (80€/kk) sisältää kaikki muut kuljetukset paitsi Aamu klo 9-toimitukset tai samanpäivän toimitukset.
  • Premium (150€/kk) sisältää kaikki muut kuljetukset paitsi samanpäivän toimitukset PK-seudulla.

Hiltin toimitusmaksut

Hilti Smart - Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu

Osta Hilti SMART - Kuukausiveloitteinen rahtipalvelu

Ota Hilti SMART -rahtipalvelu käyttöön

Please enter alternative text here (optional)

Hilti SMART -  Kuukausiveloittesessa rahtipalvelussa on kaksi eri vaihtoehtoa sen mukaan, minkälaisia rahtipalvelua tarvitset. Näet vaihtoehtoehdot yllä olevasta kaaviosta ja voit samalla vertailla, mitä palvelu maksaa verrattuna normaaleihin toimitusmaksuihin. 

1. Valitse sopivin rahtipalvelu: Kestää yhden työpäivän aktivoida rahtipalvelu järjestelmiimme ja sen jälkeen palvelu on käytettävissä tilauksissanne.

2. Tilaa tuotteita: Rahtipalvelun käyttöönoton jälkeen voit tehdä normaalisti tuotetilaukset joko verkkokaupassamme tai asiakaspalvelumme kautta tai vierailemalla Hilti Myymälässä.

3. Rahtimaksu ei näy enää laskuilla. Rahtipavelun ollessa käytössä tulette saamaan jatkossa yhden laskun kuukaudessa, jossa veloitetaan yksi rahtisumma riippuen kumman palvelutason olette valinneet ja itse tilauksilla rahtia ei enää veloiteta.

Valitse teille sopivin vaihtoehto ja tilaa klikkaamalla alta:

FAQ - Hilti SMART -rahtipalvelu

Onko sinulla kysyttävää tai jäikö jokin asia vielä epäselväksi?

Jaa

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä