Lisätty ostoskoriin
Lisätty ostoskoriin
Siirry ostoskoriin

Nouto Postin toimipisteestä

Ei enää saamatta jääneitä toimituksia. Ei enää hukattuja päiviä.

Aloita toimitus Postin toimipisteeseen tänään

Oletko jatkuvasti liikkeellä? Se voi vaikeuttaa toimitusten vastaanottamista.
Meillä on sinulle ratkaisu: nouto Postin toimipisteestä.

Toimitusmuoto on valittavana niin verkkokaupan tilauksille kuin Asiakaspalvelummekin kautta tehtyihin tilauksiin. Ja mikä parasta, verkkokaupan tilauksissa toimitusmaksu on 0€ Postista noudettaessa! Asiakaspalvelun kautta tehdyissä tilauksissa Postin toimipistetilaukset kustantavat vain 9,90€.

Useimmat tuotteet voidaan toimittaa johonkin 10:stä Hilti Myymälään tai yhteen Postin yli 1000 toimipisteestä seuraavaksi arkipäiväksi. 

 

Verkkokaupan tilauksille 3 toimitusvaihtoehtoa

alt text

Tee tilaus verkkokaupassa tai asiakaspalvelun kautta

MITEN NOUTO POSTIN TOIMIPISTEESTÄ ONNISTUU?

Kartta mahdollisista toimistuspisteistä

Vaihe 1: Tilaus

Tee tilaus verkkokaupan kautta ja valitse kassalla vaihtoehto, jossa tuotteet lähetetään joko lähimpään Hilti Myymälään tai johonkin Postin toimipisteeseen. 

Vaihe 2: Vahvistus

Saat vahvistuksen siitä, että tilaus on toimitettu – joko Hilti Myymälästä tai Postin toimipisteestä.  

Vaihe 3: Nouto

Nouda tilaus näyttämällä seurantanumeroa ja esittämällä virallinen henkilötodistus myymälän/toimipisteen aukioloaikana.

TIEDOT JA EHDOT

Hilti Myymälät:

  • 10 Hilti Myymälää


Postin toimipisteet: 

  • Yli 1000 pistettä: Postin toimipaikat ja sopimuspisteet. 
  • Vain osto- ja kalustotilaukset, huollettuja työkaluja ei toimiteta Postin toimipisteisiin. 
  • Vain pakettitoimitus: mittoihin ja painoon perustuvia tuoterajoituksia, esim. kiskot (Lisätietoja asiakaspalvelustamme)

Kysymyksiä ja vastauksia:

Miten voin seurata lähetystä Postin toimipisteeseen?
Seurantatiedot ovat saatavina normaaleina Postin seurantatietoina. Voit käyttää seurantaan myös aloitussivun Tilaushistoria-kohtaa. 

Mistä tiedän, että tilaukseni on toimitettu ja valmis noudettavaksi?
Toimituksessa mainittu yhteyshenkilö saa Postilta seurantatiedot tekstiviestillä, kunhan Hiltille on annettu oikeat tiedot tilausta jätettäessä. Vahvistus toimituksesta Hilti Myymälään tulee myös tekstiviestillä. 

Milloin voin noutaa tilaukseni?
Toimitus kestää enintään 2 arkipäivää. Aukioloajat näytetään tilausta tehdessä toimipistettä valitessaan, viimeisellä vahvistussivulla. 

Kuka voi noutaa tilauksen?
Vain tilaukselle vastaanottajaksi nimetty henkilöllä on oikeus noutaa tilaus. Virallinen henkilötodistus on esitettävä Postin toimipisteessä. 

Miten pitkään Postin toimipiste säilyttää tilausta ennen sen palauttamista?
Toimipiste säilyttää tilausta 7 kalenteripäivää. Jos tilausta ei noudeta sinä aikana, toimipiste palauttaa sen Hiltille. 

Miksi tilaukselleni ei ehdoteta Postin toimipisteitä?
Jos tilauksesi ylittää Postin toimipisteiden painorajan tai jos se sisältää rajoitettuja tuotteita, noutopisteiksi ehdotetaan ainoastaan Hilti Myymälöitä. 

Miten tämä eroaa Click & Collect -palvelusta?
Click & Collect on palvelu, jonka avulla voit tehdä tilauksen verkkokaupassa ja noutaa sen sitten paikallisesta Hilti Myymälästä. Tilaus täytetään suoraan Hilti Myymälän varastosta, joten saatavuus paikallisesta varastosta asettaa sille rajoituksia.  Lue lisää Click & Collect -palvelusta täällä.  

Jaa

Log in to proceed
Tarvitsetko lisäohjeita? Ota yhteyttä
Rekisteröidy nyt
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä