VIP-Palvelut

Hiltiltä saat ensiluokkaiset tuotteet ja palvelut.

As a VIP customer you get even more.

Haluamme tehdä kanssanne yhteistyötä koko arvoketjun laajuudelta - niin asiakaspalvelussa, teknisellä osastolla, markkinoinnissa, huollossa, taloudessa kuin logistiikassa sekä tarjota osaamistanne kehittäviä koulutuksia. Sinulla on suora yhteys asiantuntijapalveluihimme ja hyödyt yhteistyöstä Hiltin kanssa joka askeleella.

Haluamme luoda kanssasi pitkäikäisen liikesuhteen tarjoamalla henkilökohtaista palvelua ja mukautettuja ratkaisuja, joihin voit luottaa. Kuuntelemalla ja ymmärtämällä tarpeitasi tarjoamme sinulle lisäarvoa tuovia lyömättömiä palveluita sekä ensiluokkaisen VIP -asiakaskokemuksen. 

Haluamme olla luottamuksesi arvoisia ja näyttää, mihin pystymme innovaatioillamme, korkealla motivaatiolla ja sitoutumisellamme.

VIP-PALVELUT

Direct access to Hilti leadership
Hiltin johtoryhmä tavoitettavissa

VIP -asiakkaana yhteys johtoryhmään vain yhdellä puhelinsoitolla. VIP -asiakkaana saat Hilti Suomen johtoryhmän huomion sinua askarruttaviin asioihin. Olivatpa toiveesi tai tarpeesi mitä tahansa, saat yhteyden johtoryhmään soittamalla asiakaspalveluumme. Johtoryhmän jäsen on sinuun yhteydessä virka-ajan puitteissa 24h sisällä yhteydenotostasi ja samaan aikaan koko Hiltin asiantuntijatiimi ratkaisee pyyntöäsi.

Ota yhteyttä
VIP Partnership Meetings
VIP-kumppanuustapaamiset

Ajantasaista tietoa käyttämistäsi tuotteista ja palveluista kumppanuustapaamisissa 2 kertaa vuodessa. Kuukausittaisten Hiltin edustajatapaamisten lisäksi tarjoamme jopa kaksi vuosittaista VIP - asiakastapaamista liikekumppanuutemme kehittämiseksi ja vahvistamiseksi. Tapaamisessa käymme läpi ajantasaista tietoa yhteistyöstämme, kuten esim. tehdyt hankinnat, käytetyt hankintatavat ja mahdolliset lisäpalvelut. Annamme lisäksi tuotteita ja palveluita koskevia suosituksia, jotka tuovat lisäarvoa liiketoiminnallesi sekä mahdollisesti säästävät kustannuksia.

Ota yhteyttä
Get our latest innovations first
Uudet innovaatiot ensimmäisenä

Testaa ja tutustu uutuuksiin ennen kuin ne ovat kaikkien ulottuvilla. VIP -asiakkaana saat digitaalisen Innovaatiolehtemme luettavaksi heti ensimmäisten joukossa. Lehti sisältää tietoa uusista tuotteista, ohjelmistoista ja palveluista - huippuinnovaatioita, kiinnostavia videoita ja paljon muuta. Voit lisäksi varata henkilökohtaisen tuote-esittelyn, jossa pääset oman Hilti-edustajasi kanssa tutustumaan uusimpiin innovaatioihin ennen muita.

Lue viimeisin numero
Hilti Enginnering Services
Tekninen tuki, 48h sisällä

Maanlaajuinen verkostomme korkeasti koulutettuja hiltiläisiä palvelee puhelimitse, toimistolla tai työmaalla. Tarpeidesi mukaisesti. Taustoiltaan ja kokemuksiltaan monipuolinen tiimimme palvelee sinua kaikissa Hiltin kiinnitys-, kannakointi- ja palokatkoratkaisuja koskevissa kysymyksissä aina suunnittelusta toteutukseen. VIP-asiakkaana saat meiltä apua teknisiin kysymyksiisi 48 tunnin kuluessa ja kriittisissä tapauksissa tulemme auttamaan paikan päälle.

Ota yhteyttä
Hilti Delivery Services
Pikatoimitukset aikataulussa tai veloituksetta

Jos seuraavan päivän pika-toimituksemme myöhästyvät, emme veloita siitä rahtimaksua. Jos tuotteet löytyvät varastostamme, saat toimituksen seuraavaksi arkipäiväksi. Tarvitsetko työkalun aamulla klo 9? Ei huolta ‒ voimme järjestää toimituksen heti aamuksi, jotta pystyt jatkamaan töitäsi keskeytyksettä. Seuraavan päivän toimitukset edellyttävät, että meillä on tarvit-tavat asiakastiedot ja tilaus ei sisällä yli 6m pitkiä tuot-teita eikä vaaralliseksi luokiteltuja tuotteita. Pika -toimituslupauksemme pätee vain Manner-Suomeen poislukien Oulun pohjoispuolen sekä Ahvenanmaan.

Lue lisää
Hilti Finance Services
Talouden oma yhteyshenkilö

Oma nimetty talouden yhteyshenkilö auttaa joka tilanteessa. Jokaisella VIP-asiakkaalla on oma talouden yhteyshenkilö Hiltillä, joka varmistaa tilausten ja laskutuksen joustavan käsittelyn. Yhteydenottonne käsitellään aina ensimmäisenä ja näin autamma välttämään tarpeettomat viiveet ja pitämään projektinne sujuvasti käynnissä. Mahdollisissa ongelmatapauksissa olemme teihin jo hyvissä ajoin yhteydessä, jotta asiat saadaan toimimaan jouheasti kaiken aikaa.

Lue lisää

*VIP-palvelut ovat palveluja, jotka Hilti myöntää harkintansa mukaan valikoiduille asiakkaille. Hilti pidättää oikeuden peruuttaa VIP-palvelujen tarjoamisen, milloin tahansa ilman eri ilmoitusta.

MUUT HILTIN PALVELUT

Hilti Account Managers
Henkilökohtainen Hilti edustaja

Tapaaminen vähintään kerran kuukaudessa sinulle sopivimmassa paikassa. Hiltin suoramyyntimallin ansiosta käytössäsi on henkilökohtainen Hilti edustaja, joka on apunasi puhelimitse, sähköpostitse tai paikan päällä. Edustajalla on laaja-alainen koulutus tehtäväänsä ja hän tuntee liiketoimintasi ja toimialasi hyvin. Hilti edustaja tukee liiketoimintaasi teknisellä osaamisella, tuotedemoilla ja monilla muilla tavoilla. Tapaat Hilti edustajan vähintään kerran kuukaudessa, kun hän kurvaa luoksesi punaisella Hilti autollaan, joka on lastattu täyteen uusimpia innovaatioita.

Lue lisää
Hilti Customer Services
Hilti Myyntipalvelu

Soita, chattaa tai jätä soittopyyntö ‒ Hilti Myyntipalvelu auttaa aina. Ammattitaitoinen myyntipalvelumme vastaa kaikkiin yhteydenottoihin henkilökohtaisesti ‒ voit siis unohtaa automaattivastaajat ja tietojen syöttämiset puhelimella. Myyntipalvelumme vastaa puheluihin keskimäärin 10 sekunnissa ja voit myös avata Live Chatin kanssamme asioidessasi verkkokaupassamme. Voit myös jättää nettisivujemme kautta pyynnön takaisinsoittopalveluun ja soitamme sinulle tuotapikaa - oletko jo kokeillut?

Lue lisää
Hilti Stores
Hilti Myymälät

Laaja Hilti myymälöiden verkosto tarjoaa asiantuntijaneuvoja ja ilmaisen Click & Collect -noutopalvelun. Hilti myymälät ovat muutakin kuin pelkkiä jälleenmyyntipisteitä. Maanlaajuisesti tärkeillä paikoilla sijaitsevat liikkeet tarjoavat täydellisen Hilti-kokemuksen. Saatavilla on kattava tuotevalikoma, pääset testaamaan tuotteita paikan päällä ja apunasi kaikissa kysymyksissä on koulutettu henkilökuntamme. Tarvitsetko jotakin kiireellisesti? Hiltin Click & Collect -palvelun avulla voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden verkossa, valita noutopisteeksi sinulle sopivimman myymälän ja noutaa tuotteet tuntia myöhemmin.

Lue lisää
Hilti Enginnering Services
Hilti insinöörit

Tekninen tiimimme on vain yhden klikkauksen tai soiton päässä. Osaavat insinöörimme tukevat sinua kaikissa teknisiin tuotteisiimme liittyvissä suunnittelutarpeissasi, kuten esim. kiinnitys- ja kannakointiratkaisujen mitoituksessa ja mallinnuksessa. Konsultoimme myös palokatkoratkaisuissa ja opastamme ohjelmistojemme käytössä.

Lue lisää
Hilti Digital engineering tools
Digitaaliset suunnittelutyökalut

Tarjolla laaja valikoima suunnitteluohjelmistoja, mobiilisovelluksia ja webinaareja. Sivuiltamme löytyy mm. PROFIS -suunnitteluohjelmistoja ankkurointien, harjaterästartuntojen, palokatkojen ja LVI -asennusjärjestelmien suunnitteluun. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman mobiilisovelluksia helpottamaan työtäsi. Julkaisemme myös säännöllisesti webinaareja interaktiiviseen itseopiskeluun. Lisätietoja innovatiivisista digitaalisista työkaluistamme löytyy osoitteesta: www.hilti.fi/engineering

Lue lisää
Hilti Fair Pricing
Reilu hinnoittelu

Reilu hinnoittelu tuo varmuutta - yhdenmukaiset hinnat kaikissa Hilti kanavissa. Arvostamme liiketoimintaasi ja haluamme vahvistaa yhteistyökumppanuuttamme, joten tarjoamme asiakaskohtaisia hintasopimuksia, jotka räätälöimme asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Hintasopimuksemme perustuvat selkeisiin, ennustettaviin ja pysyviin hintoihin. Hinnat ovat yhdenmukaisia kaikissa Hiltin myyntikanavissa. Saat tuotteet samaan hintaan niin verkkokaupassa, myymälässä kuin Hilti edustajasi kautta.

Lue lisää
Huoltopalvelu: 3 päivää tai ilmainen!

Huollamme ja korjaamme työkalusi kolmessa päivässä tai huolto on sinulle ilmainen.* Saat työkalusi takaisin täysin korjattuna ja puhdistettuna vain 3 päivässä. Jos emme pysty pitämään tätä lupausta, huolto on sinulle ilmainen. Huoltokustannukset ovat myös mukavan ennustettavissa, sillä kiinteät hinnat ja korjauskulujen hintakatto mahdollistavat selkeän taloudellisen suunnittelun. Kaikki on myös uskomattoman helppoa: yksi klikkaus ja me huolehdimme lopusta - noudamme koneen suoraan työmaalta ja palautamme sen sinne takaisin.

Lue lisää
Kalustokartoitus

Yksilöllinen kaluston analysointi paikan päällä parempaa tuottavuutta varten. Arvioimme nykyisen kalustonne paikan päällä, on se sitten työmaalla, varastossanne tai ajoneuvoissa ja selvitämme sen keskimääräisen päivittäisen käytön. Tulosten pohjalta arvioimme työkalujen sen hetkisen tilanteen ja määrän sekä ovatko ne parhaassa mahdollisessa kunnossa. Voimme myös kartoittaa korjauksiin, ylläpitoon, seisokkeihin ja alikäyttöön liittyviä piileviä kustannuksia.

Lue lisää
ON!Track Onsite-analyysi

Kattava analyysi kalustoosi auttaa selkeyttämään ja tehostamaan liiketoimintaasi. Hilti ON!Track -kalustonhallintaratkaisu on tarkoitettu koko kalustosi hallintaan valmistajasta riippumatta. ON!Track-ratkaisulla näet aina käytössänne olevan kaluston, sen sijainnin, kunnon sekä vastuuhenkilön. Paikan päällä tapahtuvan analyysin aikana koulutetut specialistimme antavat selkeää tietoa nykyisistä prosesseistanne sekä ajan ja kulujen säästömahdollisuuksista. Lisäksi saat yksityiskohtaisen analyysin liiketoiminnan tehokkuuden parantamisesta.

Lue lisää

Jaa

Ota yhteyttä
Ota yhteyttä