- Etusivu
- Tuki & Toimitustavat
- Tuki
- UKK
- Asiakaspalvelu UKK
Usein kysytyt kysymykset: Asiakaspalvelu
Mihin asti asiakaspalvelu on auki?
Hiltin asiakaspalvelu palvelee arkisin: klo 7.30-16.00
Käyttäjätilini on synkronointi-tilassa
Tilini on synkronointitilassa kirjautessani sisään.
Jos rekisteröitymisestä alle 15 minuuttia, odotathan vielä hetken. Synkronoinnin aikana et pysty tekemään tilauksia verkkokaupasta.
Jos rekisteröitymisestä on kulunut enemmän kuin 15 minuuttia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hilti.com.
Mikä on tilaukseni tila?
Kirjaudu Hiltin verkkokauppaan tarkastellaksesi tilaushistoriaa ja seurataksesi toimituksia.
Saatat myös saada ilmoituksia toimituksen etenemisestä kuljetusyhtiöltä.
Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hilti.com.
Mistä saan laskukopion?
Kirjaudu Hiltin verkkokauppaan ja valitse 'laskutus'. Laskutuspalvelussa voit valita aikavälin ja ladata laskukopion.
Hiltin verkkokaupan tilaushistoriasta voit myös pyytää laskukopion.
Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hilti.com, mikäli et löydä laskukopiota näiden kanavien kautta.
Mistä saan todistuksen toimituksesta?
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hilti.com saadaksesi todistuksen toimituksesta.
Miten teen tilauksen?
Voit tehdä tilauksia verkossa rekisteröitymällä käyttäjäksi Hiltin verkkokauppaan.
Tiliasiakkaana voit tehdä tilauksen myös olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200.