Usein kysytyt kysymykset

Ohjelmistotilausten hallinta

Hiltin ohjelmistotilausten hallintaportaalissa asiakkaat voivat hallinnoida itse yrityksensä ohjelmistotilauksia ja käyttäjätilejä. Hallintaportaalin kautta voit tarkastella kaikkia tärkeitä tietoja, kuten tilausnumero, ostotilausnumero, seuraava uusimispäivä, lisenssien määrä, jne.)

Lue lisää

YLEISET KYSYMYKSET

KENELLE HILTIN TYÖKALUT ON SUUNNATTU?

Hilti on erikoistunut sähkötyökaluihin ja suorakiinnitysjärjestelmiin. Työkalut ja ratkaisut on suunniteltu yksinomaan ammattirakentajille kaikilla rakentamisen toimialoilla. 

MISTÄ LÖYDÄN HILTIN TUOTEKUVASTON?

Kun klikkaat verkkosivulla tuotteet-välilehteä, voit tarkastella kaikkia tuotteita eri kategorioissa, kuten sähkötyökalut, tarvikkeet, kiinnikkeet, ohjelmistot, jne. 

MISTÄ LÖYDÄN TUOTTEIDEN TEKNISET TIEDOT?

Product-in-Catalog

Valitse tarkasteltava tuote.

More-Technical-Data

Valitse tuotesivulta "Lisätietoja".

Technical-Information

Linkki johtaa sivun loppuun tuotteen teknisiin tietoihin.

MISTÄ LÖYDÄN TYÖKALUN KÄYTTÖOHJEET?

Product-from-catalog

Valitse tarkasteltava tuote.

Scroll-Down

Vieritä sivua alaspäin tuotesivulla.

Documents-about-task

Käyttöohjeet löytyvät Dokumentit-otsikon alta.

KUINKA PALJON TYÖKALUN HUOLTO MAKSAA?

Valmistajan takuun lisäksi Hiltin tarjoaa lähes kaikille työkaluille huoltojen varalta kahden vuoden kuluttoman jakson ostopäivästä.

Hilti huoltaa työkalut tyypillisesti kolmessa päivässä.

Klikkaa tästä lukeaksesi lisää huoltopalvelusta.

Jaa