Usein kysytyt kysymykset
Ohjelmistotilausten hallinta
Hiltin ohjelmistotilausten hallintaportaalissa asiakkaat voivat hallinnoida itse yrityksensä ohjelmistotilauksia ja käyttäjätilejä. Hallintaportaalin kautta voit tarkastella kaikkia tärkeitä tietoja, kuten tilausnumero, ostotilausnumero, seuraava uusimispäivä, lisenssien määrä, jne.)
Lue lisääYLEISET KYSYMYKSET
KENELLE HILTIN TYÖKALUT ON SUUNNATTU?
Hilti on erikoistunut sähkötyökaluihin ja suorakiinnitysjärjestelmiin. Työkalut ja ratkaisut on suunniteltu yksinomaan ammattirakentajille kaikilla rakentamisen toimialoilla.
MISTÄ LÖYDÄN HILTIN TUOTEKUVASTON?
Kun klikkaat verkkosivulla tuotteet-välilehteä, voit tarkastella kaikkia tuotteita eri kategorioissa, kuten sähkötyökalut, tarvikkeet, kiinnikkeet, ohjelmistot, jne.
MISTÄ LÖYDÄN TUOTTEIDEN TEKNISET TIEDOT?

Valitse tarkasteltava tuote.

Valitse tuotesivulta "Lisätietoja".

Linkki johtaa sivun loppuun tuotteen teknisiin tietoihin.
MISTÄ LÖYDÄN TYÖKALUN KÄYTTÖOHJEET?

Valitse tarkasteltava tuote.

Vieritä sivua alaspäin tuotesivulla.

Käyttöohjeet löytyvät Dokumentit-otsikon alta.
KUINKA PALJON TYÖKALUN HUOLTO MAKSAA?
Valmistajan takuun lisäksi Hiltin tarjoaa lähes kaikille työkaluille huoltojen varalta kahden vuoden kuluttoman jakson ostopäivästä.
Hilti huoltaa työkalut tyypillisesti kolmessa päivässä.
Klikkaa tästä lukeaksesi lisää huoltopalvelusta.