- Etusivu
- Tuki & Toimitustavat
- Tuki
- UKK
- Huolto UKK
Usein kysytyt kysymykset Hiltin huollosta
Haluan ilmoittaa tuotevirheestä
Poranterien ja tarvikkeiden takuuvaihto voidaan mahdollisesti suorittaa Hilti Myymälässä (myyntiehtoja sovelletaan). Klikkaa tästä löytääksesi lähimmän myymäläsi.
Voit myös soittaa asiakaspalveluumme 0207 999 200 ilmoittaaksesi tuotevirheestä.
Miten tilaan työkalulle huollon?
Helpoin tapa huollon tilaamiseksi on Hiltin verkkokaupan laiterekisterin kautta.
Vaihtoehtoisesti voit:
- Vierailla lähimmässä Hilti Myymälässä ja pyytää huollon varaamista
- Soittaa asiakaspalveluumme 0207 999 200
Voinko seurata huollon edistymistä?
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata työkalusi huollon edistymistä verkkokaupassa.
Voit myös soittaa asiakaspalveluumme 0207 999 200.
Mistä löydän tekniset tiedot?
Voit hakea minkä tahansa työkalun tai ohjelmiston teknisiä dokumetteja Hiltin verkkosivulta.
Teknistä tietoa suunnittelijoille löydät täältä.
Voit olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme 0207 999 200 ja pyytää teknistä konsultaatiota.
Missä työkaluni huolletaan?
Työkalusi huolletaan Hiltin omassa huoltokeskuksessa Vantaalla. Järjestämme työkalulle noudon ja palautuksen työmaallesi.
Helpoin tapa huollon tilaamiseksi on Hiltin verkkokaupan laiterekisterin kautta.
Vaihtoehtoisesti voit:
- Vierailla lähimmässä Hilti Myymälässä ja pyytää huollon varaamista
- Soittaa asiakaspalveluumme 0207 999 200
Mistä löydän taulukon työkalun varaosista?
Voit tiedustella varaosataulukoita asiakaspalvelustamme 0207 999 200.
Voinko ostaa varaosia?
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit tilata varaosia suoraan Hiltin verkkokaupasta.
Voit myös tehdä tilauksen puhelimitse asiakaspalvelustamme 0207 999 200.