Usein kysytyt kysymykset Hiltin logistiikasta

Mistä tiedän, että tuotteeni on lähetetty?

Toimitusilmoitus lähetetään, kun tuote on lähetetty varastoltamme. Sähköposti lähetetään siihen osoitteeseen, joka tilauksella on määritelty. 

Miten voin seurata tilaustani?

Seurantanumero toimitetaan yhdessä toimitusilmoituksen kanssa. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata tilausta myös Hiltin verkkokaupassa tilaushistorian kautta. 

Saanko toimitusvahvistuksen?

Kyllä, saat toimitusvahvistuksen, kun tuote on toimitettu. Ilmoitus sisältää toimitusajan ja vastaanottajan tiedot. 

Mistä saan todistuksen toimituksesta?

Voit tarkistaa toimituksen tiedot sähköpostitse toimitetun seurantalinkin kautta tai rekisteröityneenä asiakkaana Hiltin verkkokaupasta. Seurantalinkki ohjaa kuljetusyhtiön palveluun. Voit pyytää lisätietoja myös asiakaspalvelustamme 0207 999 200.

Mitä tapahtuu jos tilaukseni viivästyy?

Mikäli toimitus ei saapunut arvioituna toimitusaikana tai toimituksessa on viive, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. 

Miten toimin jos tuote on vioittunut toimituksessa?

Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200 asian selvittämiseksi.

Miten teen muutoksia tai perun tilauksen?

Jos haluat tehdä muutoksia tai perua tilauksesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0207 999 200. Mikäli tilaus on edelleen avoin, asiakaspalvelu voi tehdä siihen muutoksia. Huomaathan, että jos tilaus on jo käsitelty, muutokset eivät ole mahdollisia. 

Jaa