- Etusivu
- Tuki & Toimitustavat
- Tuki
- UKK
- Huoltotilaus UKK
Usein kysytyt kysymykset huoltotilauksen tekemisestä
Huoltotilauksen tekeminen
Huoltonoudon tilaaminen verkkokaupassa
Huollon tilaaminen verkkokaupassa on helppoa kätevää – voit myös seurata huollon edistymistä.
- Kirjaudu verkkokauppaan osoitteessa hilti.fi
- Klikkaa nimeäsi sivun yläreunassa
- Valitse 'huoltotilaus' työkalujen hallinnasta
- Valitse työkalu(t) ja klikkaa 'huolto'
- Täytä lomake, noudon ja palautuksen tiedot, ostotilausnumero ja lähetä lomake.
- Voit seurata huollon edistymistä kirjautumalla käyttäjätilillesi ja valitsemalla 'huollon seuranta' työkalujen hallinnan alta
Muut tavat huoltonoudon tilaamiseen
Voit tilata huollon myös Hilti Online- ja Hilti ON!Track-sovellusten kautta tai toimittamalla työkalun lähimpään Hilti Myymälään.
Huoltotilaukset Hilti Työkalupalvelussa
Huolto Työkalupalvelulaitteelle
Työkalupalvelussa huoltokustannukset, varaosat, vaihtoakut ja -laturit kuuluvat kuukausimaksuun.
Lainalaitteen tilaus
Mikäli olet valinnut lainalaitepalvelun osaksi Työkalupalvelusopimustasi, toimitamme sinulle lainalaitteen huollon ajaksi.
Voit pyytää lainalaitteen huoltotilauslomakkeella.
Huollon hintakatto
Mikä on huollon hintakatto?
Huollon hintakatto on palvelu, jolla tarjoamme ennustettavuutta huoltokuluhin asettamalla 33 % hintakaton työkalun huollolle uudentyökalun hintaan verrattuna. Hintakatto ei koske Työkalupalvelua, jossa huollot kuuluvat kuukausikustannukseen.
Huollon hintakaton hyväksyminen
Hintakaton asettaminen työkalulle (ei koske Työkalupalvelua):
- Kirjaudu verkkokauppaan osoitteessa hilti.fi
- Klikkaa nimeäsi sivun yläreunassa
- Valitse 'huoltotilaus' työkalujen hallinnasta
- Valitse työkalu(t) ja klikkaa 'huolto'
- Vaiheessa 1, kohdassa 'huollon hintakatto', esitetään huollon hintakaton arvo. Vaihtoehdot ovat 'hyväksy hintakatto' ja 'pyydä kustannusarvio'.
- Jos hyväksyt hintakaton, huoltokeskus ei lähetä kustannusaviota huollosta.
- Jos et hyväksy hintakattoa, voit pyytää huoltokeskusta lähettämään kustannusarvion huollon kustannuksen ylittäessä määritetyn euromäärän. Mikäli kustannus on alhaisempi, maksat toteutuneen summan. Mikäli kustannus on suurempi, huoltokeskus lähettää kustannusarvion.
- Suorita huoltotilaus loppuun ja lähetä lomake
Mitä työkaluja hintakatto koskee?
Huoltokatto koskee niitä ostettuja työkaluja, joiden kahden vuoden kuluton jakso on päättynyt. Huoltokatto varmistaa, että huollon kustannus on korkeintaan 33 % uuden vastaavan tuotteen hinnasta.
Huollettavan työkalun nouto ja palautus
Palautustavan valinta
Voit toimittaa työkalun huoltoon kahdella tavalla. Voit tilata huoltonoudon, jolloin kuljetuskumppanimme noutaa työkalun suoraan toimipisteeltäsi tai työmaaltasi. Voit myös viedä työkalun itse lähimpään Hilti Myymälään.
Jos valitset huoltonoudon, kuljetuskumppani toimittaa kuljetusasiakirjat.
Huollettavien työkalujen pakkausohje
Noudata pakkausohjeita ja vaarallisten aineiden kuljetussäädöksiä huolellisesti viivästysten välttämiseksi.
Pakkausohje on ladattavissa huoltopalvelua koskevan sivumme lopusta >
Huollon seuranta
Huollon seuranta Hiltin verkkokaupassa
Voit seurata huollon edistymistä kirjautumalla Hiltin verkkokauppaan osoitteessa hilti.fi
- Kirjaudu verkkokauppaan osoitteessa hilti.fi
- Klikkaa nimeäsi sivun yläreunassa
- Valitse 'huollon seuranta' työkalujen hallinnan alta
- Valitse listalta työkalu, jonka huoltoa haluat seurata
- Voit seurata seuraavia huollon vaiheita: huoltotilaus vastaanotettu, työkalu noudettu, työkalu saapunut huoltokeskukseen, huolto aloitettu, työkalu huollettu ja toimituksessa, työkalu palautettu