Voinko hallita ratkaisulla kaikkea kalustoani?
Mahdollistaako palvelu eri laitevalmistajien kaluston hallinnoimisen vai onko se sidottu ko. palveluntarjoajan valmistaman kaluston käsittelyyn? Onko palvelussa mahdollista seurata myös hyödykkeitä (telineet, turvavarusteet, jne.) sekä tarvikekulutusta? Saanko vietyä kaiken tarvittavan kalustoon tai sitä käyttävään henkilöstöön liittyvän datan järjestelmään (ostokuitit, manuaalit, huolto- ja kalibrointisyklit hälytyksineen, henkilöstön sertifikaatit, jne.)?
Hilti ON!Track on laitevalmistajasta riippumaton ratkaisu, jolla asiakas voi hallinnoida kaikkea käyttöomaisuuttaan. Palvelu mahdollistaa lisäksi mm. tulevien huoltojen ja tarkastusten automaattiset muistutukset sekä tarvittavien sähköisten asiakirjojen liittämisen järjestelmään.
Käykö palvelun käyttöönotto ketterästi?
Vaatiiko hankittavan järjestelmän käyttöönotto raskaan ja aikaavievän määrittelyprojektin vai saadaanko palvelu otettua käyttöön nopeasti ja jouhevasti pilvipalveluna? Vastaako ratkaisu juuri meidän yrityksemme haasteisiin ja selvitetäänkö tämä asiakaskohtaisella tarvekartoituksella?
ON!Track on pilvipohjainen ratkaisu, joka mahdollistaa käyttäjien pääsyn palveluun ajasta tai paikasta riippumatta. Suoritamme kalustonhallinnasta kiinnostuneille asiakkaillemme aina ensin kattavan kalustoanalyysin, jotta pystymme vastaamaan tarjoamallamme ratkaisulla juuri kyseisen asiakkaan haasteisiin.
Kuka hoitaa kaluston merkinnän ja kalustotietojen viemisen järjestelmään?
Saanko palveluntarjoajalta apua tarvittavan kalustoni merkitsemisessä ja järjestelmään viemisessä? Joudunko syöttämään haluamani lähtötiedot järjestelmään itse vai onko kyseessä ns. ”avaimet käteen” -palvelu?
Palvelun käyttöönoton yhteydessä luomme asiakkaillemme palvelun tilirakenteen valmiiksi asiakkaan senhetkisen tilanteen pohjalta. Tarjoamme myös apua kaluston merkitsemiseen ja huolehdimme, että kalusto saadaan rekisteröityä palveluun mahdollisimman kattavasti ja tehokkaasti.
Onko palvelu tarpeeksi helppokäyttöinen?
Onko palvelun käyttöliittymä looginen ja helppokäyttöinen? Miten palvelu skaalautuu mobiililaitteille (responsiivinen käyttöliittymä/erillinen mobiilisovellus)? Ovatko käytettävissä olevat toiminnot määritettävissä käyttäjä(ryhmä)kohtaisesti?
ON!Track on suunniteltu mahdollisimman helppokäyttöiseksi, jotta kynnys hyödyntää sitä päivittäisissä toiminnoissaan pysyisi mahdollisimman matalana. Tärkeimmät toiminnot onnistuvat kätevästi omalla älypuhelimella ON!Track-mobiilisovelluksen kautta.
Koulutetaanko palvelun käyttäjät tehokkaasti?
Uusien järjestelmien ja toimintamallien tehokas jalkauttaminen organisaation sisällä edellyttää yleensä muutosjohtamisen lisäksi henkilöstön perusteellisen kouluttamisen uuteen toimintamalliin. Varmista onko palveluntarjoajalta saatavissa käyttökoulutusta ja apua muutoksen läpiviemisessä palvelun käyttöönoton yhteydessä.
Koulutamme kaikki palvelun käyttäjät tehokkaasti ja kohdennetusti heille relevanttien toimintojen osalta. Järjestämme tarvittaessa myös lisäkoulutuksia ja huolehdimme, että palvelun kehityessä asiakkaamme saavat uusimmista päivityksistä parhaimman hyödyn.
Onko minulla jatkuva tukipalvelu käytössäni käyttöönoton jälkeen (mikäli kyllä, onko ko. palvelu maksullista)?
Valitettavasti yhä useammin kuulee tarinoita uuden järjestelmän tai palvelun hankinnasta, jossa asiakas jää käyttöönoton jälkeen palvelun kanssa yksin. Asiakas saattaa joutua odottamaan tukitikettien varassa viikkokausia vastausta ongelmaan, joka olisi voinut olla ratkaistavissa nopeastikin toimivan tukipalvelun kautta.
ON!Trackin käyttäjät voivat olla huoletta mahdollisissa ongelmatilanteissa, sillä apua on saatavissa nopeasti kattavan tukipalvelumme kautta (ja tämä luonnollisesti sisältyy palveluumme ilman lisäkustannuksia).
Kattaako palvelu myös raportoinnin?
Saanko ajettua järjestelmästä kattavat raportit esimerkiksi jäljittääkseni kadonnutta työkalua tai pysyäkseni ajan tasalla huollettavista laitteistani?
ON!Trackista saat ajettua kaikki tarvittavat kalustoon, sijainteihin ja henkilöstöön liittyvät raportit ulos helposti ja nopeasti.
Miltä palveluntarjoajan tulevaisuus näyttää?
Kehitetäänkö palvelua jatkossa asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden pohjalta? Aiheutuuko minulle lisäkuluja palvelun toimintojen kehittämisestä? Onko kyseessä vakavarainen ja stabiili yritys vai onko pelkoa siitä, että yritys lakkaisi toimimasta ja palvelun kehittäminen pysähtyisi tulevaisuudessa?
Tuomme ON!Track-kalustonhallintapalveluumme säännöllisesti uusia toimintoja versiopäivitysten yhteydessä. Jokainen asiakkaamme pääsee näin ollen hyötymään palvelun uusista mahdollisuuksista – ilman lisäkustannuksia! Hilti panostaa tulevaisuudessa yhä enemmän tuotteiden ja palvelujen kehittämiseen alan tarpeet ymmärtäen ja asiakkaan liiketoiminnan tehostamista tukien.
Kiinnostuitko tehostamaan omaa kalustonhallintaprosessiasi?
Jätä yhteydenottopyyntö ja oman alueesi spesialisti ottaa sinuun yhteyttä kalustonhallinnan merkeissä!